საგარანტიო მომსახურება მოიცავს ოფიციალური ბრენდის მიერ დადგენილ პირობებს.
საგარანტიო მომსახურების პირობები:
- პროდუქტის გვერდზე მითითებულია გარანტიის მოქმედების პერიოდი, რომლის ათვლა ხდება გაყიდვის დღიდან;
- თბილისის მასშტაბით საგარანტიო პროდუქტების სერვისცენტრში მიწოდებას უზრუნველყოფს upper point;
- სხვა დანარჩენი ლოკაციის შემთხვევაში, საგარანტიო პროდუქტის მოწოდება ხდება მყიდველის მიერ;
- საგარანტიო პირობები მოიცავს პროდუქტების შეკეთებას ან ახლით შეცვლას;
- საგარანტიო ვადა ფიზიკურ პირებზე ვრცელდება 24 თვე, თუ პროდუქტს აღნიშნულზე ნაკლები საგარანტიო პერიოდი გააჩნია;
- ორგანიზაციებზე მოქმედებს პროდუქტის გვერდზე მითითებუი საგარანტიო ვადა;
საგარანტიო პირობები არ ვრცედება პროდუქტზე, რომლიც:
- დაზიანებულია გარე ზემოქმედების გამო;
- დაზიანებულია არასწორი ინსტალაციის გამო;
- დაზიანებულია ექსპლუატაციის პირობების დარღვევის გამო;
- ეტყობა გახსნის კვალი;
- ვერ ხერხდება სერიული ნომრის ამოკითხვა;
- პროდუქტი დაზიანებულია მესამე მხარის მიერ შექმნილი პროგრამული უზრუნველყოფის გამოყენების შედეგად;
- რაიმე სახით შეცვლილია პროდუქტის ქარხნული იერსახე (გაკეთებული აქვს წარწერა, შეღებილია, გახვრეტილია და ა.შ.);
- დაზიანებულია არასტანდარტული ძაბვის ზემოქმედების შედეგად;